Romanii vor pe oricine in calendarul crestin ortodox

   
  Zilele trecute, dupa o zi de munca ce ma gandesc, sa fac ce face tot romanul seara, sa ma uit un pic pe facebook. Pana aici nimic nou, nimic interesant, dar navagand eu asa, dau peste o stire care ma lasa masca: niste unii ce s-au gandit ei, ca ar mai fi loc in calendarul crestin ortodox si s-ar potrivi la fix fatuca aia care a decedat de curand si pe  care ar recomanda-o o boala necrutatoare si tocmai varsta frageda la care a trecut la cele vesnice, asa ca au facut o petitie pentru a sustine asta. Oricum romanul s-a objnuit, nu-i comvine ceva face greva (cand trebuie sa voteze are alta treaba intotdeauna), vrea ceva face o petitie.
       Tin sa mentionez ca ceea ce va voi relata mai jos este o parere strict personala si trebuie tratata ca atare.
       Deci sa revenim, si eu ca si alte persoane, regretam ceea ce a patit fata in cauza, condoleante familiei si prietenilor, dar in tara asta mor copii de cancer, sunt oameni care locuiesc pe strazi, violuri urmate de decesul victimei si exemplele pot contiuna si nu cred ca cineva ar vrea sa ii treaca in calendar.
      Sper ca informatia sa fi fost o farsa a vreunui ziar online in cautare de audienta, pentru ca daca asa stau lucrurile, noi ca natie avem probleme grave.
Din punctul meu de vedere, atunci cand ma gandesc la un sfant , ma gandesc la cineva care a fost persecutat in numele credintei cu cel mult 2-3 secole dupa moartea lui Iisus, acum este posibil sa nu mai fiu eu la curent cu lucrurile astea, dar asa ar fi logic, zic si eu?
    Oamenii aia in trecut au fost torturati pentru credinta, pentru ca sustineau "cuvintele" Celui la care ne inchinam de peste 2 milenii, acum nu stiu cum vi s-ar parea daca ati intra intr-o biserica si v-ati inchina unei icoane pe care este pictata o persoana decedata in timpul vostru?!
    Faptul ca te imbolnavesti, sau mori dintr-o anumita cauza, face parte din destinul personal, nu are nici o legatura cu destinul colectiv si repet este regretabil, dar nu este un caz singular, este adevarat ca nu atat de mediatizat, dar nu singular.
    Din pacate, trebuie sa atrag si eu atentia, cum au facut-o si alti oameni de bun simt, cu siguranta ca tara in care traim si noi ca natie, suntem intr-o criza uriasa de valori si se indreptam cu pasi repezi spre distrugere. Nu imi place cuvantul si imi aminteste de un anumit canal T.V. care zilnic foloseste cuvitnte precum:"exploziv", "stire bomba", etc.
    Cei care va duceti duminica la biserica de ce o faceti? Amintiti-va pentru o clipa care este motivul real pentru care sunteti acolo, eu sper ca este credinta, desi ma cam indoiesc. Incercati atunci cand sunteti singuri in camaruta voastra, inainte de a sustine aberatii pe retelele de socializare, care sunt lucrurile in care credeti, care sunt entitatile in care credeti si care sunt lucrurile pe care le cereti ?
Sper din tot sufletul ca stirea sa fi fost o gluma proasta, cum se mai fac in presa noastra si va promit ca nu voi vorbi prea des despre astfel de subiecte, deoarece nu acesta este obiectivul blogului meu, dar am fost atat de frapata de stire, incat a trebuit sa spun cateva cuvinte.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bolile, cauzele spirituale si vindecarea prin gandire

Ochiul lui Horus cel mai puternic simbol de protectie

Sa vorbim despre sporul casei