O colectie de parfumuri sau un parfum semnatura?

   
Prima impresie conteaza si asta o stim cu totii, iar un aspect ingrijit, niste haine curate ( nu trebuie sa fie "de firma" neaparat) si mireasma pe care o imprastiem sunt lucruri care raman in memoria celor cu care intram in contact, fie ca vorbim despre vanzatoarea de la magazinul din colt, colegii de serviciu, sotul, iubitul sau oricare alte persoane mai vreti voi.
    Cred ca si voua vi s-a intamplat parfumul unei persoane sa va dea dureri de cap sau din contra, sa simtiti o aroma atat de placuta incat sa va inveseleasca ziua.
    Daca ar trebui sa definim cei doi termeni "colectie de parfumuri" si "parfum semnatura", am spune cam asa:
  • colectie de parfumuri- ansamblul de parfumuri detinut de o persoana, folosite alternativ si in uz personal, in general eu numesc "colectie" un numar de cel putin 10 astfel de recipiente.
  • parfum semnatura- parfum pe care o persoana il foloseste exclusiv, indiferent de anotimp si prin a carui aroma recunosti persoana respectiva.
Suntem diferiti, avem gusturi diferite si ca atare, si parfumul pe care il vom folosii obsesiv nu va fi acelasi, lucru care este perfect normal si care nu ar trebui sa ne ingrijoreze.

Cum alegem un parfum semnatura?
  • stim carei grupe olfactive apartine parfumul pe care ni-l dorim- aici vorbim despre: parfumuri florale, orientale, lemnoase si fresh, fiecare cu particularitatile ei.
FLORAL
- Soft Floral: la note de flori delicate se adauga aldehide si note pudrate;
- Floral Oriental: floral + note orientale, contin note de floare de portocal si condimente dulci.
- Soft Oriental: oriental + note florale, contin tamaie si ambra;
ORIENTAL
- Oriental: note principale de rasini si vanilie;
- Oriental lemnos (Woody Oriental): oriental + note lemnoase precum lemn de santal si paciuli.
LEMNOS (WOODY)
- Lemnos (Woods): note de lemn aromatic si vetiver;
- Lemnos umed (Mossy Woods): lemnos + note orientale, note de muschi de stejar si ambra;
- Lemnos uscat (Dry Woods): gudron de lemn, tutun si piele.
- Aromatic: note de lavanda, salvie, note citrice si picante.
FRESH
- Citric (Citrus): bergamota, portocala, grapefruit, mandarina, lamaie si note aromate;
- Marin (Water): note marine si acvatice;
- Verde (Green): note de frunze si iarba la care se adauga prospetimea florilor;
- Fructat (Fruity): note de piersici, capsuni, pere, rodie, mere, coacaze, fructe exotice si note florale.
- Floral: floral + note fresh, contin note de flori proaspat culese;
  • acordam o mare importanta momentului in care testam un parfum
-nu folosim un alt parfum inainte,
-testam maxim doua parfumuri zilnic,
-asteptam 2-4 ore dupa pulverizare pentru a simti evolutia notelor pe parcursul zilei respective,
-dupa ce am mirosit mai multe esantioane, 
-daca nu suntem sigure de aroma, il retestam,
-mirosim un recipient cu cafea intre testari.
-ne folosim de esantioane, deoarece este posibil ca in diferite momente ale zilei, anotimpuri sau stari sufletesti sa simtim diferit aromele.

Parfumul meu semnatura
Desi imi place sa cumpar parfumuri si am o minicolectie ( includ aici si varianta de tester sau mini) sunt doua parfumuri care imi plac enorm de mult si pe care le recumpar cu mult drag.

L-am descoperit in concediul anului 2016 si m-am indragostit iremediabil de el. Desi este un parfum scump pentru bugetul meu, nu imi va lipsi niciodata.
Eu detin varianta de apa de toaleta, in gramaj de 100 ml, dar pot spune ca o singura pulverizare este suficienta.
Trebuie sa mentionez ca este un parfum greu, nu pentru oricine si il port mai ales in anotimpul rece sau seara. Printre notele lui intalnim: iasomie, trandafir, vanilie, migdale si mosc. Face parte din categoria orientala. 
Cu siguranta este unul dintre acele lucruri pe care fie le iubesti, fie le urasti, nu exista cale de mijloc.

Un parfum care initial nu mi-a placut, dar pe care l-am redescoperit anul acesta ca urmare a unei comenzi pe site-ul lor ( a fost produsul primit cadou). Printre note descoperim: trandafirul, cedrul, paciuli si muscata.  Este un parfum floral pe care il folosesc ziua sau in anotimpul cald. Persistenta lui nu este cea mai buna ( in jur de 6 ore pe pielea mea), dar compenseaza prin aroma.

Intotdeauna aveti grija de unde va cumparati un parfum, mai ales daca vorbim de unul de nisa, cautati pareri despre el si nu va aruncati cu capul inainte, nu firma producatoare este cea mai importanta, ci starea pe care o aveti atunci cand il purtati.
Dar, mai ales trebuie sa fiti constienti ca inainte de parfum, avem apa si sapun!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bolile, cauzele spirituale si vindecarea prin gandire

Ochiul lui Horus cel mai puternic simbol de protectie

Sa vorbim despre sporul casei