Cumparaturi Yves Rocher

 
Yves Rocher se numara printre companiile mele preferate din industria frumusetii, asa ca am fost extrem de incantata sa descopar ca produsele lor nu sunt testate pe animale (sa speram ca informatia este corecta).
    Imi place foarte mult ca in timpul liber sa urmaresc videoclipuri in care diferite fete isi prezinta cumparaturile, nu stiu de ce dar ma relaxeaza si cum, dupa cum stiti, nu imi place sa cheltui bani aiurea, prefer promotiile, dar si o documentare intensa asupra unui produs cosmetic sau de o alta natura pe care vreau sa il cumpar.
   Luna trecuta am profitat de o oferta a sotului meu in care era oferit cadou un produs la alegere din catalog. Va reamintesc ca acest gen de oferte sunt personalizate si trimise in general clientilor mai vechi, deoarece acum au modificat oarecum modul de comanda, desi puteti comanda prin reprezentant, online sau telefonic pe baza unor oferte personalizate, cum am facut eu.
Produsele comandate au fost:

  • gelul de dus cu cafea-produs nelipsit din oricare comanda a mea la ei. Sotul meu este incantat de el.
  • gelul de dus cu aroma de zmeura si menta- potrivit pentru sezonul cald, dar parca mirosul de menta nu m-a incantat prea tare.
  • crema de fata pentru ten gras Sebo vegetal- imi place textura acesteia, are un miros placut potrivit pentru vara si faptul ca intra repede in piele.
  • gelul de curatare din aceeasi gama- imi place sa cumpar seturi pentru ten, in mod special.
  • noul gel de curatare cu musetel- are o aroma interesanta, total diferit de cel vechi, curata bine, nu prea face spuma. In general produsele lor de curatare a fetei nu prea fac spuma. Are un gramaj de 200 ml si pot spune ca imi place.
  • apa de toaleta Ambre Noir- preferata sotului meu, deci nu putea lipsi din comanda.
  • spuma de ras-fiindca avea nevoie si ii plac cele de la Yves Rocher.
  • miniparfumuri- cum imi plac atat de mult parfumurile nu puteam rata oferta de 3 miniparfumuri la 20 de lei. Cele trei parfumele sunt: Comme une Evidence, Qelques notes d' amour si Naturelle Osmanthus. Toate imi plac foarte mult, dar ultimul cred ca este cel mai potrivit pentru sezonul cald datorita aromei fresh pe care o emana. Nu stiu daca le voi cumpara in varianta de 50 ml, dar in cea mini cu siguranta ca o voi face. Comme une Evidence este un parfum clasic al lor, foarte iubit si bine vandut din cate stiu. Personal, il vad potrivit primavara datorita mirosului floral pe care il emana. Printre note intalnim bergamota (una dintre notele mele preferate), trandafir si paciuli. Un parfum interesant, dar care nu trebuie aplicat in cantitati mari, deoarece este extrem de puternic.
Produsele primite cadou au fost:
  • lotiunea de corp a parfumului Comme une Evidence- inca nu am incercat-o, mai altele deschise, deci mai astept putin. Are un termen de valabilitate de 12 luni de la deschidere.
  • apa de parfum Moment de Bonheur- unul dintre parfumurile mele preferate din acest an. Parfum care initial nu m-a dat pe spate, dar de care m-am indragostit vara aceasta. Printre notele lui se regaseste trandafirul, ca nota predominanta, deci daca nu va place aceasta aroma, nu va recomand sa il cumparati. Ca si rezistenta nu pot spune ca exceleaza, cam 6-7 ore pe pielea mea, dar sunt incantata de buchetul floral pe care il are. Aplicat in cantitate mica (unul, doua pulverizari) este ideal pentru zi. Un parfum pe care il voi recumpara.
Trebuie sa mentionez ca am avut o comanda de 150 de lei si transport gratuit. Mie imi plac produsele lor si va recomand sa aruncati o privire pe site:www.yves-rocher.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bolile, cauzele spirituale si vindecarea prin gandire

Ochiul lui Horus cel mai puternic simbol de protectie

Sa vorbim despre sporul casei